Reservdelar

Jag är byggd av reservdelar, vansinnigt orättvist.
När ni andra fick nya fina dela när ni vart till, så gick den som byggde mig direkt ner i andrasorteringen.
Det var kanske sparkraven som slog till. "öh ni grabbar, skickar ni ett par fotleder?!" och svaret "du får ta i lådan som det står: kasserat! på, alla är slut och centrallagret vägrar skicka nya". Ungefär sådär gick nog diskussionen. Om hela mig.
Det är därför jag har lår från röven till fötterna, det är därför jag har sned rygg!
Ja, alla små missar, det måste vara så. Jag är gjord av reservdelar.


Kommentarer
Postat av: J

Men Isa så kan du ju inte säga!

Jag känner inte dig men du är då världens vackraste kvinna! Nej, skärp din människa. Du är vacker och har en sådan vacker dotter och man :D Inte är du byggd av reservdelar inte.. ;)

2012-04-08 @ 23:23:55
Postat av: Angelica

Å ändå blev du så bra! tänk vad orättvist det hade varit om du varit så bäst och fått förstahandsdelar, det hade lixom inte varit rättvist ;) <3

2012-04-08 @ 23:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0