Dödligt vapen 4

Alltså, den som kommer och säger att det är en dålig film, den kan gå och lägga sig. Rajjt äwäjj liksom. På en gång, om man talar Svenska, vilket jag gör, egentligen. Men min svängelska är så fantastiskt vacker att jag känner att jag behöver sprida den i världen. Vad vore världen utan mitt kunnande liksom? Mycket... Hmmm... Ja, jag vet, ni tänker 'tystare', men jag tänker, ja nästan inget alls just nu. Jag och Märta har fredagsmys vi, jag äter mörk choklad och hon sover på sin amningskudde. Sen ska vi försöka hitta på nånting som jag kan se när vi ska sova. Eftersom att vi är själva inatt får det inte vara för läskigt, jag är mörkrädd så det räcker ändå. Jag brukar lyckas slå igång nån superbra deckare när jag är själv, det resulterar i att jag ringer Rickard med gråten i halsen och säger åt honom att komma hem. Men, som den pedagogiska make han är förklarar han att det inte är nån fara, dörren är låst, hundarna är hemma och han skyndar sig hem, så fort han slutat. Så, jag ligger och skakar tills han kommer hem. Mucho macho är jag. Alltid och fåräver. Och ja, jag kan faktiskt tala OCH skriva riktig engelska. Men jag antar att om ni ville läsa en engelsk blogg skulle ni inte läsa min.

Kommentarer
Postat av: veronica

Du markerar texten och och trycker på centrera knappen? :) eller hur menar du? :)

2011-10-15 @ 19:32:29
URL: http://sstromberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0