Underbara älskade

Ja, i helgen hade vi Möhippa för våran underbara & älskade Liza.
Gudars skymning så roligt vi hade!
Det var lätt värt att ligga hela dagen igår med magen som en dubbelknut för att få ha varit med om det! Daniel & Liza verkade också så nöjda så, ett stort plus!

Igår låg Rickard utslagen i bakfylla, och jag låg med såna sammandragningar och förvärkar och knaprade bricanyl hela dagen. Men det var skönt med en soffdag, även om det behövs göras massa saker här hemma.
Men jag kan inte iallafall, så det får helt enkelt vara, man kan vara ute istället.

Tack för alla fina namnförslag!
Kommer ni på fler är det bara att lägga till, jag är inte omöjlig alls.

Nu ska jag vänta på att klockan blir lagom mycket så att vi kan åka till hedemora och hämta en säng med Petra, och kanske lura i oss varsin glass på lappens.
Så snälla, håll er borta från Lappens, eller låt mig gå före i kön, det är jag värd!


Kommentarer
Postat av: anna

men det var väl som själva den unge! du ska vila inte hämta saker inte bära saker inte någonting alls! ska det vara så svårt att fatta efter allt slit ni gått igenom för att få den här lilla babyn? det vore ju kul om den fick bli fullgången och frisk också! . nu hör du vad jag säger VILA! ingenting annat... om den kommer ut nu så blir det inte roligt alls!!! älskar er dumma ungar!

2011-05-09 @ 15:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0