Nej, men fan

Fy fan vilken dag. Vi stryker den va?
Allt har krånglat!
Jag skrev ett tokbra inlägg nyss, med både information och biler, men vart det uppladdat? Nej!
Finns det kvar nånstans? Nej!
Är livet allmänt jävligt idag? Ja!
Tandvärk, jäkla majsen jag åt igår satte sig mellan 2 tänder.
Magvärk, och inte blir den bättre av att jag hetsar upp mig.
Och bricanyl skakis så det står härliga till.
Datorn krånglaar, jag fick inte in möhippebilderna och sen så är mitt tålamod redan på bristningsgränsen.
Ingvar gör saken mycket bättre genom att sitta och småskälla på ingenting, och nej, efter dom senaste dagarnas långpromenader och träning är han inte understimulerad.
Det är väl det enda bra.
Och att jag tillslut hittade plackersen, det kanske också är bra.

Men. Jag har kommit på ett namn, som jag fastnat för totalt. Ett pojknamn. Om det nu skulle bli en pojke.
Fast jag tror att det blir en flicka, men det känns som att det är en pojke.
Men iallafall. Manfred. Manfred Ewert, låter inte det lite fränt?

Ser den inte ut som en Manfred?

Kom igen nu, nog är det en Manfred allt?
Håll på mitt lag. jag kan behöva det idag.


Kommentarer
Postat av: Ida

Manfred är väldigt okej! :-)

2011-05-11 @ 12:51:57
URL: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0