Familjeliv.

Jag sitter mycket på sajten Familjeliv, nu när jag är sjukskriven.
Och, eftersom att jag ska hålla mig lugn kanske jag skulle låta bli det.
För jäkla i min låda så förbannad jag blir emellanåt!
Dels finns det miljoner trådar som handlar om:
 "Är det ett streck? Är jag gravid?" Och flickstackrarna har lagt ut, supertydliga test, antingen på ett starkt minus, eller ett starkt plus.
 "Varför funkar det inte?!" Varpå man sen får en milslång förklaring att hon och hennes kille som hon faktiskt är jättekär i, dom är jättemogna och faktiskt snart ska flytta hemifrån, inte blivit gravida, trots att dom faktiskt försökt i, ja säkert 2 månader!!
"Han slår mig, vad ska jag göra?" Och sen ett lååångt utlägg om hur illa hon blivit slagen, som människan sen avslutar med "Är han verkligen en kvinnomisshandlare?"
Men, min absoluta favorit hat-trådar är:
 "Varför ska vi ha hänsyn till henne?!"trådarna. Dom handlar ALLTID om att den här människan känner sig kränkt och illa behandlad, oftast av en svägerska, eller annan släkting på makens sida. För att släktingen har uttryckt att hon är lite missmodig över att människan som skriver ska spotta ur sig sitt 5 barn, på lika många år, som dom egentligen inte vill ha, och inte har varken tid eller råd att ha
. Medans släktingen då försökt fått barn i halva livet, och inte kan få barn av olika anledningar.
 Dessa trådar avslutas nästan jämt med "Ska jag behöva lida för att inte hon får barn?!"
Eller nåt liknande.
Alla som någon gång suttit på familjeliv, har sett dessa trådar.
Och jag blir lite mörkrädd.
Är människor idioter på riktigt? Ofta hoppas jag att det är folk som sitter och driver med oss som läser.
Och jag vet att en enkel lösning på problemet vore att sluta läsa, men jag kan inte!
Familjeliv är som knark, det är en drog, och jag är beroende, gravt beroende...


Kommentarer
Postat av: Ida

På FL existerar alldeles för mycket idioter... Tyvärr! Senaste året har det verkligen spårat ur totalt! Den ena historian värre än den andra... Följt utav kommentarer som är ännu idiotiskare än historian...

2011-05-19 @ 12:19:28
URL: http://trolltoka.blogg.se/
Postat av: Therésa

... för att inte tala om alla jävla självutnämnda experter som finns där ute. Kan inte fatta att folk faktiskt tror på andra som skriver nästan religöst, "för det sade faktiskt nån på FL"... öööh?!

2011-05-19 @ 14:22:23
Postat av: vanessa

Haha, kan verkligen se de framför mig när du sitter där och blir irriterad ;)

ville bara rekomendera en sida som också är beroendeframkallande och inte var lika jobbig som fl - iaf inte när jag var där.

de är: www.minbebis.com

hoppas deu gillar den :)

2011-05-19 @ 14:38:11
URL: http://gangsterflickan.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0