Vad vore lediga dagar utan hem till gården...

Vad vore lediga dagar utan hem till gården? Ingenting! Så jäkla bra slötittarprogram alltså. Att man dessutom kan missa en veckas avsnitt, det gör inte så mycket. Nyss märkte jag att jag är sned i höfterna igen, när man ser själv att man har ett kortare ben så kanske de inte är så konstigt att man har ont, haha, mycket ovanligt! Så när jag har vart på föräldragruppen och kommit hem får Rickard dra mig i benet så det blir bättre. Huskur som funkar jämt! Han tar tag i mig vid knät, sen segdrar han sakta tills det kommit i rätt läge. Det är hur skönt som helst! Imorgon är det tillväxtultraljud, få se om den lilla ätit upp sig nåt, eller om den är lika liten än. Är den för liten, ja då får jag ta det då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0