2000 vs 2010

Nu flickor, ja jag vet (hoppas) att det är killar som läser här med.
Men just det här lilla husmorstipset är för flickor.
Fasen också vad omständig jag är jämt, förlåt.
Okej, här kommer det.
Kasta stringtrosorna - Använd rekoderliga, rejäla trosor som skyddar det som skyddas bör!
Helt ärligt, är inte stringtrosor enormt 2000 tal?
Vi lever faktiskt på 2010 talet nu, så tjejer. Ge er.
Jag har också stringtrosor kvar, jag använder dom, ja när det krisar eller att dom verkligen behövs (i princip aldrig).
Annars använer jag rekoderliga hipsters.
Dom sitter där dom ska, man blir inte kall om rumpan, är bekväma och framförallt så är det snyggare.
I mitt tycke och i Rickards.
För ja, jag är också fåfäng och vill vara fin inför honom.
Vem vill inte vara fin för den man älskar liksom?

Just nu har jag haft liiite svårt att känna mig fin.
Jag är stor som en flodhäst, har fått bristningar över hela magen (ja, det är sorgligt med sant), kan inte röra mig som vanligt och svettas som en gris.
Just i det här skedet av mitt liv är ordet : Sexig inte det som jag själv tänker på när jag vaknar med mig själv.
Men Rickard, han är världens underbaraste.
Han ger mig komplimanger, han ser mig!
Han smörjer min tjocka mage och säger att jag är vacker.
Han låter mig åka till jobbet och slita för att sen ta hand om mig när jag ligger i soffan och har ont.
Han tar så bra hand om mig och Maj-Björn.
Där M-B, där har du en pappa att se upp till!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är väl ändå en smakfråga?

Tror det alltid kommer vara det...

2011-06-23 @ 12:10:31
URL: http://camillaswords.blogg.se/
Postat av: Anna

Håller med heelt och fullt...känns på något sätt som fjortistiden med string och har väl oxo kvar nått par från den tiden men som du sa så används dom sällan. Finns så många andra snyggare trosor att införskaffa=)

2011-06-23 @ 12:40:34
Postat av: Fru C ;)

Du är riktigt klyftiga du Isa, hur snyggt är det när stringen syns under ett par byxor, eller ännu värre, när byxorna glider ner och stringen stannar kvar uppe? Huvva, bland det fulaste jag vet faktiskt... Men, så är jag ju som jag är också :)

Nej, tacka vet jag rejäla doningar, som fyller sin funktion!

2011-06-23 @ 14:21:46
URL: http://familjencasparsson.wordpress.com
Postat av: veronica

men är du nå underbar eller? Tack för dom orden <3



hoppas allt bra med er och med M-B ! <3

2011-06-23 @ 15:32:06
URL: http://sstromberg.se
Postat av: vanessa

haha, bra husmors tips...

kan säga att mina också bara är liggande.. efter att barnen kom så kändes de inte längre på samma sätt :)

och samma gäller dom där himla djupa u-ringningarna... de går liksom inte längre och jag vet inte alls varför.



Bra och gullig man du har, de är så de ska vara!

2011-06-23 @ 17:23:47
URL: http://jag ochvi.favs.se
Postat av: Linnea

Fast jag har inte string för att jag tycker det är snyggt, utan för att det är så förjävla skönt! Man känner ju inte ens att man har dom på sig =D

2011-06-23 @ 18:32:38
URL: http://emmalinneastorm.blogg.se/
Postat av: Micco

nej usch string är det fulaste jag vet. Är nog bara fjortisar som fortfarande använder det hela tiden, det är ju tufft vettu farmorIsa! ;)

2011-06-23 @ 19:33:43
URL: http://msquinn.blogg.se/
Postat av: Marthina

Jag tror det beror på vad du menar med string. Det finns ju flera sorter om man säger så. Halvstring gillar jag, de är som ett mellanting mellan "vanlig" och hipster. Men ska man tänka på min sambo tycker är snyggt så blir det bara hipster. Han har alltid varit av åsikten att string är vulgärt, osmakligt och inte på något vis sexigt. Tror det är en smakfråga :)

2011-06-23 @ 22:12:34
Postat av: Camilla

JA, Det är väl tur det. HUr skulle det se ut om alla tyckte lika:p



2011-06-24 @ 00:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0