Underbara ledighet!

Jag älskar när Rickard är extraledig, såna här dagar som idag när man verkligen får lite kvalitetstid med varandra.
Så idag har vi vart och ätit smörgåstårta, vi har ätit vanlig tårta, blivit bjudna på grillat och fått glass från glassbilen.
Rickards farmor Maj-Lis fyllde nämligen 80, så efter firandet där åkte vi till svärmor och åt lite grillat.
Styvsvärfar är på väg till Pyrénerna(?) på mcn, så vi gjorde en social gärning och åkte dit och visade upp tjockis magen, och åt lite, självklart.
Just nu sitter jag och fantiserar om en french hotdog, jääääklar så gott det skulle vara känner Maj-Björn!

Sen, käraste vänner.
Jag kan upplysa er om att jag skulle tycka det vore vansinnigt roligt att få en baby shower.
Så ni vet liksom!
Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Theresa

Det där med Baby shower har jag funderat på om det är socialt accepterat i det här styva landet... Det är lite väl amerika kan jag känna samtidigt och varför liksom om man ändå ska ha dop el liknande sen då bebis ändå får presenter? Fattar eg inte grejen med shower...

2011-06-03 @ 01:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0