Oh vilken helg!

Alltså, den här helgen, och dom senaste dagarna har vart intensiva. Minst sagt intensiva.
Först var vi på bröllop i lördags, hur vackert och fint som helst, jag grät som ett litet barn!
Och fick dessutom träffa massa av mina älskade vänner, underbara ni <3.
Rickard vart ganska glad i hatten, så istället för att slagga hos värmor så bestämde vi (jag) att vi skulle åka hem och sova. För söndagen var också en stor dag!
Då kom underbara Erica med sin lilla familj och hälsade på, hela vägen från Helsingborg, så himla underbart!
Vi skvallrade massor, och att få förklara hur jag är uppväxt i Jälken för en inbiten helsinborgare som tycker att bussarna går sällan när det är 8 minuters intervaller, ja, det var en upplevelse!
Efter det vart det skiftbyte, pappa och Kerstin kom, pappa utbrister "Åh nu syns de verkligen, ställ dig i profil så jag får ta kort!".
Magen går itne att dölja, ens om jag skulle vilja längre.
I måndags bokade jag bara klipptid och var hos Petra.
Och igår, ja igår. Hujedamig.
Först vill jag bara berätta att jag tänker inte ta med mina barn när jag klipper mig.
Jag var upp till Falun på återbesök, där får jag veta att minm tapp är oförändrad, samtidigt som människan berättar att den är 2,5 centimeter, förra tisdagen så va den 3,5, enligt samma person. Hon verkar ha huvudet på skaft! Sen så är Maj-Björn lite för liten enligt tillväxtultraljudet, så vi ska dit om 2 veckor igen.
Faluvägen blir väl åkt den här perioden i mitt liv, och snart är min muff en mest beskådade i hela södra Dalarna!
Nej, nu ska jag se på Dumma Danskar på webb-tv och försöka bli lite trevlig.
Jag ahr sjukt och galet ont i dag, och på det ett oerhört trevligt humör.
Najs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0