Kan man få bättre?

Jag är en människa som av naturen försöker vara nöjd med det jag får, och det jag har.
Men jag är ganska ombytlig av mig.
Men, med mina vänner, mina riktiga vänner. Där finns det inte bättre att få på världskartan!
Jag älskar verkligen er, ni är helt fantastiska.
Tack!
Idag kom världens bästa Fia och följde med oss till hemliga viken och badade, så himla underbart och mysigt, så det kan ni inte tro!
Maj-Björn älskar att ha det lite svalt har vi märkt, så fort det blir lite för varmt, då känner jag ett obehag i hela kroppen.
Känslan går inte att förklara, för jag har aldrig känt nåt liknande förut.
Det är bara, ja riktigt obehagligt.
Men i vattnet mådde vi fina fisken, även fast promenaden dit tog musten ur mig, och promenaden tillbaka fick den sista orken att ge efter mot det tokonda.
Så idag blir det nog pizza till middag, det känns alldeles lagom med arbete faktiskt.
Dessutom blir vi bjudna på mat resten av helgen, höhö.
Lucky me, lucky Rickard och very Lucky Maj-Björn!
Maj-Björn ska dessutom få "träffa" faster Elin för första gången nu i helgen, det ska bli spännande och se om det blir nå livat när den hör en ny röst.
Nya röster brukar vara ett säkert kort för att få lite sparkar.
Jag tror att det är för att den är lite lik sim mamma, och är nyfiken så det skriker om det.
Den vrider sig väl så den hör bättre, vad annars liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0