Kalle med kollen!

Okej, jag förstår er, jag är kanske lite känd för att ändra mig.
Jag är en hoppetossa, jag vet.
Men när det bara smäller till och känns rätt i magen, då (brukar) jag inte ändra mig.
Visst, Eulalia känns jäkligt rätt det med, men där tvärvägrar Rickard, skräpkarl!
Jag fattar inte varför!
Han är bra knäpp alltså.
Men han kommer med bra idéer.
Det är han som kommit fram till både flicknamnet och pojknamnet.
Och flicknamnet är så himla fint och bra, så nu, just i denna sekund hoppas jag att det blir en liten flicka, en liten liten...
Mahahahaha där trodde ni allt att jag skulle försäga mig allt!
Men nejni, jag är Kalle med Kollen.
Och det är hemligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0