Jag vaknade av mig själv idag, och när jag...

Jag vaknade av mig själv idag, och när jag säger av mig själv menar jag inte att jag brukar vakna av klocka, utan av M-B. Men idag vaknade jag av mig själv, kollade upp och såg att klockan va närmare 11! Katastrof, Petra och Affe ska ju komma på fika idag! Så jag kastade mig upp, klädde på mig och gick ner och plockade lite och dammsög, så man törs ta av sig skorna! När jag va klar med det kollade jag på telefonen. Och då märkte jag att klockan bara var tjugo i i nio. Vansinnigt roligt! Och nu har jag dessutom gjort som mormor Kerstin säger, gå upp en timme före och städa. Okej, städa kanske är att skryta upp mig, men det är mycket finare än innan. Nu ska jag äta frukost, tror jag. Sen åka och handla nåt gott fikabröd. Undrar om vi ska äta tacopaj ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0