En vacker dag, eller ja, mest troligt komm...

En vacker dag, eller ja, mest troligt kommer den dagen vara mulen och grå. Jaja, hur sjutton dagen än ser ut spelar ingen roll egentligen. Men, en dag kommer jag få frispel på min man, och i värsta fall, om jag retat upp mig ordentligt så kommer han hamna i en grund grop på mossen. Varför undrar ni? Jo, för han gör en sak som retar mig mer än allt annat. Allt annat i hela världen pratar vi om nu. Mannen kan inte fylla på toapapper!!! Han kan inte veta hur man använder toarulleshållaren, för alltid står dom där jäkla rullarna i fönstret!!! Jag blir tokig, apgalen kan man säga. Jag vet att det är larvigt, och en världslig sak. Men iallafall... Idag har jag och Liza vart på loppis, en snabbis, men ändå. Haha, hörde du de Daniel? Jag va med Liza, en snabbis! Erkänn att du vart avis!


Kommentarer
Postat av: Fru C ;)

Daniel hälsar att han är riktigt avis!

2011-06-22 @ 19:47:48
Postat av: Ulils

2011-06-22 @ 19:48:20
Postat av: Sofia

Det finns fler män som är precis likadana, om det nu är någon tröst :P

2011-06-22 @ 19:58:08
URL: http://fiafiafia.wordpress.com
Postat av: Ida

Du, det är INGEN världslig sak! Det är en livsviktig grej! Lika viktig som att lägga rena disken i rätt låda/skåp/hylla etc!

2011-06-22 @ 20:13:33
URL: http://trolltoka.blogg.se/
Postat av: Therésa

Jag hatar också att fylla på toahållaren så ingen av oss gör det här hemma, haha! Resultatet blir att en ny rulle står intill den jämt ;) Men småsaker stör... håller med!

2011-06-23 @ 12:54:53
URL: http://storstadslantis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0