66 kvar!

Nu har jag suttit och räknat lite, skattepengarna kommer ryka fortare än jag kan säga "visakort"!

Under tiden jag suttit med det så har min man varit duktig och sågat ved med Nicklas.
Nån ska ju svettas också.
När dom var färdiga gick jag ut och gjorde rent soffan, så att vi är en liten bit påväg mot att få upp den där den ska stå. Som jag vill byta sovrum nu alltså!
Jag tror att M-B lagt sig mot blygdbenet nu, den ligger med huvudet neråt, och har gjort det över en månad, så läkaren tror inte att den kommer flytta sig nu.
Och jag är övertygad om att den ligger mellan nån nerv och blygdbenet, för jag kan knappt röra mig utan att det känns som en explosion där inne.
Som sendrag, så det går över, och det är en snabb smärta, eller hur man ska förklara.
Fattar ni att det bara är 66 dagar kvar?!
Hur sjutton ska det här gå?!
Miljarders saker att göra, och ingen tid alls.
 Tur jag får börja jobba snart och får nåt annat att lägga tankarna på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0