Årets <3


Jag tänkte jag skulle bjuda på en av årets favoritbilder.
Mumintrollet och brorsonen, hade de varit nåt annat barn hade det kanske varit svårt och se vem som är sötast, jag eller han.
Men, brorsonen, han är bara för jäkla fin alltså!

Roligaste när vi träffades när pappa fyllde år var när jag får honom att säga "farfar, var sjutton är mina leksaker?".
Sjutton, det är då inget svärord, så då slapp jag lägga pengar i burken!
Återigen 1-0 till mig!
Vi lekte på mest hela dagen och hade de alldeles underbart.
Så på kortet är vi på min favoritplats på jorden, med några av mina favorit människor.
Dessutom har jag redan hittat en blivande fru till brorsonen, bästa fröken Gustafsson.
Dom skulle få så fina barn!
Och nej, jag är inte alls före i planeringen, och ja, jag har full rätt att bestämma allting sånt.
Det har jag bestämt.


Kommentarer
Postat av: Ida

Och mumintrollet har även lyckats lägga in årets minsta bild tror ja ;-)

2011-07-10 @ 12:49:15
URL: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0