JULAFTOOOOON

Nu är jag vaken. Tooooomten, har du varit här med en miljon julklappar åt mig?! Klart du har, jag litar på att vi har en lika fin relation som vi alltid haft. Så tack på förhand.
Det är bara 5 timmar kvar tills jag får väcka Rickard som är iväg och jobbar natt just nu.
Då ska han få sin julklapp från Märta!
Vad han ska få? Ja de kan jag inte berätta nu heller! Ni får se sen, aj pråmiss!
Men tro mig, jag vill berätta,
Det vart en liten miss i planeringen, jag hade inte vart tillräckligt tydlig med att jag villa ha honom hemma inatt. Tydligen är "ja du lär ta ledigt på fredag, eftersom alla kommer på lördag" tydligt nog. My mistake.
Undrar om han förstår själv att han måste vara ledig på nyårsdagen, eftersom vi ska ha hit grannarna på nyår.
Det vet man inte.
Tur jag har Märta, hon och jag förstår varandra knappt alls. Men, vad gör de när man ska klä sig matchande? Ingenting, precis ingenting gör de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0