Nu är vi en dag närmare nyår. Skönt va? Sn...

Nu är vi en dag närmare nyår. Skönt va? Snart så kommer snön, och då är det inte långt kvar innan Mb kommer. Och ja, jag är helt övertygad om att den kommer då, ungefär. I mellandagarna kanske? Före är den då inte på gång. "Sånt känner man". Kul för er som får känna saker. Mer än illamående, ont i magen och otålighet. Kul för er som njuter av sista veckorna innan hösten. Jag längtar efter snöstorm, drivis och julafton. Den här sommaren har gjort sitt nu. Och nej nej, som sagt. Inte är jag bitter heller.


Kommentarer
Postat av: bella

God morgon! Hoppas du sovit gott,

Checka gärna in på min blogg så får du nog en bra sömn idag med ;) Kram Bella

2011-08-09 @ 07:33:49
URL: http://belladavis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men snälla. Ungen kommer när den kommer!

2011-08-09 @ 09:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0