Sushi...Mmmmmm...

Okej, den som kommer hit med sushi åt mig, den kommer jag älska förevigt. Eller, iallafall så länge jag kommer ihåg att vara tacksam!
Så vill ni få era synder förlåtna, kom hit med sushi! Jag vill ha utan wasabi, utan tonfisk. Men resten är gott.
Ja, okej, crabsticken kan ni också ta själva. Men resten.
Gud, det skriker i mig efter sushi just nu!!
Det är värre än när jag va sjukt sugen på mjukglass.

Undrar om man ska kolla om man har fått nån lön så man kan tvinga lillhjärtat att luncha med mig idag, på thai och sushi i Borlänge då förstås.
Deras lunchbuffé är to die for!!

Men, jag hittade dessutom en jättegod soppa i skafferiet, så idag kan jag vara lite ekonomisk och äta den.
Har jag riktig tur så kanske lillhjärtat är såpass smart att han åker dit påväg hem från jobbet och köper lite sushi åt mig, han får gärna ta det andra stället också inne i stan om han hellre skulle vilja det, det är helt okej för mig!
Så, ni som är riktiga vänner till honom och öndkar honom ett enkelt liv, ni kan ju skicka ett tipssms, eller, nej, ring förresten, och tipsa honom om att om han vill göra mig lycklig, och sig själv på samma kupp. Då ska han köpa sushi!
Förr han bevisade häromdagen att han kanske inte har alla stolpar hemma jämt.
På Blå Lågan, restaurangen som ligger på SSABs område, där har dom en kebabgryta som jag bara älskar.
Den är så sjukt god, helt, helt galet.
Så självklart har jag sagt åt Rickard att nästa gång den blir där, då får han köpa med sig hem åt mig.
Jadå, det har han lovat, ojojoj så han ska köpa hem den åt mig.
Men så en dag förra veckan, då sitter vi i bilen när han vräker ur sig att han ätit den där jäkla kebabgrytan till lunch, och den va så god så god.
Tur han körde den gången kan jag bara säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0