Perfekt!

För första gången under vårat 5 år långa förhållande skulle Rickard behöva ha telefonen med, så att jag fick tag på honom. Och gissa vart den ligger?
Jo, i hallen. Ibland är han lite mer älskad än vanligt alltså.

Och när man talar om trollen, precis nu så ringde de en signal från ett SSAB nummer som jag ringde upp, och det var lillhjärtats jobbnummer.
Han hade inte vågat ringa en signal tidigare ifall att jag sov.
Genast gick kärleksmätaren upp till max igen!
Nu vill jag att affären ska öppna så att jag kan åka dit och handla lite mat till kvällens jobberi, lågt blodsocker och vara på hemtjänsten är inte att rekomendera, inte för mig iallafall.
Men vad ska man äta då?
Just de här dagarna är barnmat det enda som har varit gott, men jag måste ha nåt till lunch med. Så vi får se hur det blir.
Nån som har nåt förslag kanske?

Förresten, har jag berättat vad jag ska göra när jag blir rik och berömd?
Alltså, det första, förstaste som ligger högst på prioriteringslistan?
Jag ska skaffa mig en städerska.
Så, vet ni nån som älskar att städa kan ni tipsa mig om henne/honom.
Den dagen jag blir rik och berömd alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0