Egentligen...

Ja, egentligen så har jag inte riktigt tid att blogga just nu. HTG börjar!
Men, jag vill blogga lite, så nåt ska jag väl kunna dela med mig av.
Tillexempel att jag tänkte ta kort på magen igår och skicka ut, men jag fick ingen hjälp, så det vart inte av.
Att hjälpen avböjde för att jag låg med feber och halsont i soffan, det är en annan sak.

Sen kan jag skryta upp mannen i mitt liv.
Rickard, alltså vilken jäkla man han är!
Igår ville jag ha mjukglass, eller, jag ville inte bara ha, jag behövde mjukglass, jag begärde mjukglass.
Så Rickard åker till Statoil på vägen hem från jobbet, dom ska väl ha en mjukglassmaskin?
Men, ICKE! Jag nästan gråter när Rickard berättar, så han åker till Shell, där är det samma sak. Inte en glassmaskin så långt ögat kan nå!
Livet blir fruktansvärt hemskt, jag sätter mig i min hängmattsgunga och deppar ihop totalt.
Det finns ingen mjukglass i heeeela världen. Skitvärld, skitdag, skitliv.
Jag sitter där och tomglor och muttrar, kollar på polisen som står och lasrar och stoppar folk utanför oss och förbannar livet.
Då kommer min lilla hjärtgubbe insladdandes på gården, utspringandes med en stor, och fantastiskt god mjukglass i näven.
Jag nästan grät, igen.
Han har åkt till Romme, bara för att se om dom kanske, möjligtvis hade mjukglass på kiosken där. Och visst fanns det mjukglass i Romme.
Rickard, jag älskar dig. Romme-kiosken, jag älskar dig!

Sen kan jag skryta lite om M-B också.
Barnmorskan berättade att ALLA prover och värden är perfekta, mina kurvor ligger perfekt. Och dessutom har jag i vecka 24+0 gått upp 3 kilo sedan inskrivningen.
Blir det bättre än så?
Nix fillipix!
Dessutom vet vi vad den ska heta nu, men det är en hemlighet, både flicknamnet och pojknamnet.
Mahaha.


Kommentarer
Postat av: veronica

<3

2011-04-19 @ 14:39:53
URL: http://sstromberg.se
Postat av: Mia

Mjukglass får man väl inte äta som gravid? är det inte samma som med opastöriserade ostar?

2011-04-27 @ 14:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0