Det går bra nu!

För alla er som undrar, så gick det jättebra att jobba igår.
Men inatt har jag sovit som en kratta, jag ahr vaknat och haft kramp i benen, ja säkert 10 gånger.
Bedrövligt.
Men magen har känts ganska bra, så jag jobbar ikväll med. Och sen får vi se.
Jag hoppas på ett ass jobb jag sökt nu, mycket lugnare och mycket mindre lyft.
Jag är helt hundra på att det är lyften och stressen som gör att jag blir dålig. Så det vore perfa med ass jobbet!
Idag ska vi grilla hamburgare innan jag börjar jobba, sen får vi se vad som händer ikväll. Säkert grillning då med!
Nej, nu ska jag gå och diska, jag är för trött för att sitta ner, och ska jag hålla mig vaken ända till 10-11 ikväll, då är det bäst att jag kommer igång!


Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

påsk för en vecka sen, idag är det valborg. Mycket firanden, är det kul ? ^^

2011-04-30 @ 10:52:41
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0