Dagens sanning.

- Det kommer en tid i livet när man måste släppa alla de meningslösa drama och de människor som skapar dem, och omge dig med människor som får dig att skratta så hårt att du glömmer det dåliga och fokusera enbart på det goda.
När allt kommer omkring är livet för kort för att vara allt annat än lycklig - ♥

Jag hittade den på facebook, som jag efter mycket om och men öppnade igen.
Så himla många hörde av sig och sa att dom saknade mig, så okej.
Jag gjorde de för eran skull, kom ihåg de nu :).

Men, åter till citatet här uppe.
Det är nog det mest sanna jag läst, någonsin, på facebook.
Och jag behövde verkligen läsa det just idag, efter en natt av god sömn, men oerhört mycket konstiga halvmardrömmar.
Då behöver jag liksom ladda om, för att hitta på vad man ska göra av dagen som är idag.

Och vad ska man hitta på med dagen idag då? Jag är nog snäppet för sliten i fogarna för att göra nån oerhörd nytta. Men jag vill bra gärna.
Jag är en envis jäkel jag. Och för att citera käraste Fillifjonkan i vårat samtal om vassaloppet, när jag sa att jag skulle aldrig klara av det
- Men Isa, det skulle du visst, du skulle kunna köra hela på ren vrånghet -
Och ja, det kan nog vara sann, för när jag blir vrång, då blir jag vrång så det räcker åt två.
Och då sliter jag på tills att det är klart, jag gråter, svär och förbannar mig själv och livet under tiden.
Men jag ger inte upp.


Kommentarer
Postat av: HANNA

Ha en fin lördag :D

2011-04-16 @ 10:53:17
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: linnéa

Riktigt trevlig blogg!

2011-04-16 @ 11:26:29
URL: http://fladdermusensdragontears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0