2 år, Grattis på mig va!

Idag har vi bott i huset i 2 år, helt sjukt.
I 2 hela år har vi betalat lån, vi har renovrat lite här och lite där, vart oroliga för buffertar vi inte har och njutit, njutit, njutit!
Jag älskar mitt hus, jag vill inte bo någon annanstans.
Så igår firade vi med att åka till Dalarasten och köpa Hamburger Orginal, och den mina kära vänner borde ni prova.
Den är fantastiskt god. Jag ahde aldrig ätit den före igår, men det kommer slinka ner fler av den sorten.
Tyvärr har jag kommit in i en ickeätar period, så jag är inte speciellt hungrig av mig och kan äta kanske hälften så mycket som jag brukar, det är najs.
På jobbet när vi skulle äta fredags pizzan fick jag inte ens i mig en hel barnpizza, tillochmed H frågade va de va för fel. Men det är inge fel, jag är bara inte lika hungrig och blir mätt på en gång.
Passar bra nu till sommaren, jag brukar alltid rasa nåt kilo då, och det tackar vi för!

Jag vill också gratta alla mina mammor på morsdag, så grattis: Kerstin, Lotte, Maria, Anna, Irene, Kicki... Hum, har jag glömt nån nu?
Känns lite så.. Isånnafall får ni skälla på mig!
Nej nu ska jag pilla mig i naveln och fundera på livet en stund innan jag gör nåt vettigt idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0