Va är det här?

Alltså, jag blir så matt! Ska allting krångla och vara besvärligt med mig? Bara svärligt hela tiden, men imorrn ska det bli en bra dag. Det har jag bokat och bestämt.
Jag har haft en fantastiskt bra dag idag, men jag är helt slut, märks ganska väl att jag inte är frisk än. Orkar ingenting.
På Fredag åker antagligen Rickard upp till Kramfors med Elin och Janne, då blir jag själv nån dag. Helt ovant, men det är så himla roligt att han umgås med sin syster och pappa själva, utan alla respektive. Men få se hur det blir.
Nu sitter vi allihopa här hemma med varsin dator och nördar oss. Vi kan vi.
Men om man skulle ta och pussa lite på mannen och förbereda för imorrn kanske?
Ja, så får det nog bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0