Syjuntedag!

Idag är det onsdag och syjuntedag, det ska bli så roligt! Trots att jag är lite sjuk och sliten så kommer det bli kanonkul! Jag hoppas att det kommer mycket folk och fikar med oss och ser hur roligt det är att arbeta med händerna! För kreativitetens skull är det nog det bästa jag vet, jag kan komma på egna idéer och skapa nåt åt mig själv som jag har användning för.
Ja, sticka och annat handarbete är verkligen min grej!
Jag ska göra klart Jess halsduk idag, sen ska jag ta tag i Idas benvärmare så dom blir bättre, dom vart lite för tajta så jag ska göra om dom. Maddes mössa är ju redan klar så den ska bli levererad idag.
Så om det är nåt ni vill ha gjort, kom förbi eller säger till så ordnar vi det ska ni se.
Jobbet igår gick iallafall bra, trots att jag hade ont i huvudet och halsen redan när jag kom. Sen kanske Goodhalms fastigheter skulle fundera på att installera lite bättre värme i deras kåkar.
 Jag fick nästan köldskador inatt! 
Nu när det börjar bli finare väder ute ska jag också ta tag i och bygga en kaninbur, så jag äntligen får min lilla lurvtuss jag blivit lovad, och vänja av Edith med att vara innekatt.
Jag måste också ge en eloge till Tv4 som börjat sända Hem till Gården på webb-tv. Världens bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0