Sömnlös

Inatt har jag inte sovit många minuter. Jag har hostat, och hostat, och hostat. Riktiga attacker så jag nästan kräkts. Och jag ringde självklart vårdcentralen och dom berättade att det är massor av virus som går nu, så det finns inget att göra. Blir jag inte bättre den här veckan, så ska jag åka in, eller om jag blir ännu sämre.
När Rickard kom hem imorse visade han varför det är honom jag gift mig med, han va ute med hundarna och sen gjorde han honungsvatten åt mig, som han självklart kom upp till sängen med och satt och kollade så jag fick i mig allt. Sen klappade han lite på mig, la sig bredvid mig, höll om mig och sa "Jag älskar dig". Sen sov han som en stock. Hur bra som helst, jag vill också sova lite mera. Men jag bara tokhostar så fort jag lägger mig ner. Får försöka sova sittandes inatt, och ta en dusch så jag blir lite fröschare. Det behövs också. Speciellt eftrsom Elin kommer imorgon, det ska bli så himla roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0