Ommöblering

Vi gör ett nytt datarum här hemma, så fransing och gäster får eget rum, som vi inte behöver i vanliga fall. Jag har kommit på att vi har otroligt stora möbler, och väldigt mycket hus. Datarummet, det nya alltså, tillexempel, det är egentligen en skrubb, på kanske, 15 kvadrat. Den räknas inte ens i boytan. Den ska även bli barnrum någon gång i framtiden. Och den kändes å liten å liten innan vi strukturerade upp. Dessutom har vi ett rum i källaren som är i princip tomt. Jag är en gnällig kärring, jag vet. Men efter veckans problem känns det bra med lite ilands istället. Och jag har skrivit 2 andra inlägg idag som bara försvunnit, det ena hysteriskt bra. Jag får försöka skriva om det imorrn när jag är lite piggare och inte måste möblera frankans rum. Ögonen står i kors nu känner jag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men om ni har så mycket utrymme är det väl bara att komma och hämta vävstolen.... ;)

2010-01-16 @ 22:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0