Överföring Sexköp

Haha, ja ibland så märks det att våra vänner är dom roligaste någonsin.
Oh, jag dör lite grann.
Det jag dör mest av är att jag mår så jädrans illa och har ont i magen så jag ska inte jobba natt inatt.
Jag vill så gärna, men då kommer jag ligga hela helgen sen, och det går magsjuka på både mitt ena jobb och på Rickards. Och det vill vi inte ha hem!
Nu ska jag slänga ikull mig och se om livet återvänder.
Jag ska laga en trerätters  middag på söndag, har ni nåt bra och trevligt förslag om vad jag ska göra?


Kommentarer
Postat av: Ida

Fast jag varnade ju i början att den var väldigt ärlig ;-) Eric Hugo heter han och det verkar som det inte blir fler namn än så =) Tack igen =) Man överlever trots man inte tror det haha, och i värsta fall finns alltid snitt

2010-02-04 @ 22:05:13
URL: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0