Klart!

Nu har jag städat klart här nere, jag tänkte gå och möta Rickard nu, men jag är så trött, mår så illa och det är så jäkla kallt så jag ger upp den idén. Jag kom precis på att jag ska böja en timme tidigare imorgon bitti, och inte för att ge er alltför mycket detaljer, men ätningen jag försökte med nyss, gick inte direkt vägen. Urkan purkan! Den här magen vill jag sälja på loppis, för det finns inte en chans i helsefyr att jag kan vara hemma från jobet och vara sjuk imorgon. Inte en sportsocka!
Nu börjar law & order, I love it! Så jag ska tråna efter min man och se på bra tv, jag har det inte så illa ändå.
Och för er info, gudars vad bra det vart i köket! Och ett till inforuta, det enda som är negativt med att ha stort hus är att det är lite för mycket att städa och att jag lätt samlar på mig lite extra grejer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0