Imorgon är det tisdag!

Och just Tisdagen den 2 Februari 2010 hoppas vi stort på.
Mycket stort dessutom!
Men man ska inte ropa hej innan man kommit över ån, så istället tänker jag just idag skriva om, just idag.
Jag har varit mycket duktig och ringt alla samtal jag var tvungen att ringa, jobbat och varit duktig.
Kom hem till mina små änglar och fortsatte på Rickards dagsverke, nämligen att elda.
Jag tror jag ska plugga i iPoden och svänga en vända med dammsugaren innan dagen är över. Men först och främst ska jag njyta av ett härligt hem till gården avsnitt.
När Rickard inte är hemma finns det inga störningsmoment, utan jag kan sitta här i mitt hörn och njuta!
Det ska bli lövli som tusan de!
Jag ska ta mig i kragen och gå till en naprapat, mitt liv kommer bli enklare efter det. Jag är helt hundra.
Nej, nu är det dags att sluta ordkräkas och ta tag i de här livet.


Kommentarer
Postat av: Therésa

Va fan va nyfiken jag är nu då! :D Berätta!

2010-02-01 @ 15:07:53
URL: http://storstadslantis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0