Bröllopsfotografen

Åh vilken bra film! Fick hem den i lådan igår så vi la oss på soffan igår kväll och kollade. Jäklar vad bra dom är det där gänget alltså!
Och Tuva Novotny, ur snygg får man vara egentligen? Lite smått avundsjuk vart jag.
Igår eldade vi, det va det enda som hände på hela dagebn, va 16 grader hela dagen, inte najs alls. Men idag är det 17 och vi har vart borta hela dagen, så jag fick ta av mig tröjan jag hade över idag.
Nu ska jag sätta mig med min nylånade bok och plöja den innan Rickard kommer ehm och vi ska styra upp vårat staclars hem som ser ur som skräp. Just nu känns det som att det alltid gör det, men det kan ju bero på att jag är kraftigt allergisk mot att dammsuga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0