Beundrandsvärt

Det finns en del människor på denna jord jag beundrar av hela mitt hjärta. Dom som får mig att känna att livet är verkligen ljust och vackert, dom som sprutar energi på oss runt i kring och lyser upp ett rum bara av att stiga innanför dörren. Det är dom människorna som gör andra glada och på bättre humör, bara genom att vara sig själva. Dom bjuder på att dom är alldeles galna ibland, dom ställer alltid upp oh dom ger ingen negativ kritik, om det inte är oerhört befogad.
Det är dom människorna som gör livet värt att leva, att få träffa såna som er, få era världsberömda leenden och lite mer energi. Det är mer värt än allt smör i Småland!
Jag tänker inte nämna några namn på er, era sötjäklar, för det är massor av er i mitt liv som får mig att må såhär som inte läser mina ordspyor varje dag. Så jag vill bara ge er som läser en stor duktigklapp för att ni är ni.
För dom människor som kan bete sig på det här viset är bara dom som törs vara sig själva fullt ut.
Man behöver inte vara snygg, smart, kåt glad och tacksam jämt. Huvudsaken är att du är dig själv och ger andra av dig. Dom som inte vill ha, kan bara backa undan.

Idag har vi haft finbesök hela dagen, jag skulle egentligen ha åkt in till Tea, men jag pallar inte riktigt med den här kassa magen och vill inte köra i den här kräksnön. Uschanpuschan. Och imorgon ska vi på 5 års kalas, där hoppas jag kunna få visa upp snopp-Johan för Rickard så han äntligen får ett ansikte på historien.
Herregud vilken rolig människa det är, han skulle kunna suga åt sig allt som står här ovan. För min del, sen lär ni alla hitta egna såna energibomber.

Viktigt för mig är att ha människor som fungerar som dextrosol ungefär, såna älskar jag!


Kommentarer
Postat av: meléa

kommer ni och hälsar på oss någon dag? :)

2010-02-28 @ 11:31:15
URL: http://melealappalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0