Marinerad, helgrillad Fläskfilé

Det ska det bjudas på idag, jag svängde ihop en marinad med chilifrukter, vitlök, soya och olivolja. Jag tror att det kommer bli kalas, sen så blir det väl mest troligt en potatis och morots gratäng till det. Mums fillibubblan!
Jag sitter och chattar med Ida på Fb om Möhippan och bröllopet, gud vad roligt vi hade! Tänk om jag kunde få den dagen igen, det vore fantastiskt!
Jag måste åka och handla lite fikabröd idag, för jag orkar inte baka, jag är så jäkla bitter och vrång, så det blir inge av med det. Köpebröd får duga åt oss idag!
Men det kommer bli lika roligt som vanligt, det är jag helt säker på.
Jag kanske blir klar med Melvins filt, det vore ju perfekt. Sen ska jag ta mig i kragen med allt annat jag har påbörjat, men först idag, bara Rickard vaknat ska jag ta och börja slipa och spackla, det känns faktiskt som att det ska bli lite roligt iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0