Criminal Minds

Ska börja nu, annars blir jag ledsen i ögat. Jag älskar den serien, ÄLSKAR!
Min man jobbar natt inatt igen, så jag ska sova på soffan inatt, hur mysigt som helst, eller iallafall så mysigt som det går. Jag är en riktig menshäxa just nu känner jag, jag äter hela tiden och önskar folk att rulla sten i uppförsbacke. Men annars är jag lika underbar som vanligt, haha.
Rickard sitter och försöker bli av med viruset vi fått på hans dator, inte dödskul direkt, tur vi har min också.
Och imorgon ska jag jobba dygn, det ska bli kul att jobba, men jag känner mig lite opepp då jag vet hur himla trött jag blir av dygnen när jag inte kan sova i stan. jag är alldeles för hemmakär. Jag skulle kunna vara hemma jämt och hela tiden. Jag älskar verkligen att bara gå hemma och sparka i gruset.
Men nu så kallar BAU teamet på sin bästa medlem, mig alltså, höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0