Nu är vi på G

Nu börjar det hända grejer. jag har lite ork kvar att göra annat än bara gråta. Går till psykologen och allt börjar ordna upp sig lite grann. Jag talade med ett av mina hjärtan idag. Fan vad jag saknar dig! Vem du är tänker jag inte ta upp då vissa säkert är här och läser och int ehar ett dugg med det att göra. Jag har bart otroligt oense med en annan kär människa, men jag har bett om ursäkt och vet inte vad mer jag kan göra. Jag trivs som fru Ewert iallafall, det kanske är huvudsaken?

Kommentarer
Postat av: Ida

Självfallet! Det vet du! :-D Ska sätta igång direkt jag har tid :-) Du kan ju höra av dig på msn sen om lite hur du vill ha för utseende å hur du vill ha headern arrangerad :-) och eventuellt skicka bilder du vill ha med på den :-)

2009-09-02 @ 18:43:59
URL: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0