Letar

Jag försökte hitta datasladden till kameran igår, men nejdå. Heeelt borta. Och jag som tänkte göra eran dag lite vackrare med lite bilder. Men vi får ta det en annan gång. Jag har febern, det betyder att det är huuur synd som helst om mig. Väldigt synd om mig. Så idag ska jag inte göra nåt annat än spela sims och vänta på Rickard. För imorrn blir det solvarbo marknad, och den får man Inte missa. Hör ni det? Dessutom så får man hälsa på sin favoritIsa om man ändå är i Solvarbo. Vi bor ju ungefär en kvart därifrpn, om man går. Och vem gör det till Solvarbo? Så räkna på tre minuter, max. Så komsikomsi nu alla köra vänner imorrn. Ni får fira min födelsedag redan då, om ni vill. Jag vet att ni vill. Mohaha

Kommentarer
Postat av: Ida

Hade gärna kommit och firat dig i förväg å våldsgästat er om vi vart i närheten :-) Krya på dig sjukling :-)

2009-09-26 @ 23:26:13
URL: http://trolltoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0