Hem till gården, födelsedag och Pass

Jajjemen, idag är det mycket som vill göras. Jag ska se klart på hem till gården, sen göra lite eld. När elden tagit sig ska jag ta min räserMazda till blänge och fixa mitt nya pass. Eftersom jag är cool och heter Evert istället för tråkiga tråkiga Petterson. Sen är det hemåkning, kasta sig genom duschen och ta volvosen och räjsa in till Hedemora och hälsa på Curre-Gubben som fyller år idag! Och dessutom så har vi lovat familjen att det blir thaimat idag, för är det nåt som både jag och maken och lillebror älskar så är det thaimat. Och, efter att ha blivit bortskämd med pappas gamla tants kinamat så duger det inte med "Svensk" asiatmat. Asiatmat ska göras av asiater. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0