Frukostmys

Jag sitter i soffan med datorn i knät och ser på hem till gården. Dricker lite the, äter en macka och bara myser till det. Jag har ont i halsen och kallsvettas, men jag ska jobba en natt till innan jag blir ledig en hel massa dagar. Det ska bli skönt, skönt som sjutton! De sista dagarna har vi storstädat hemma, nu är det så fint så jag blir alldeles lycklig! Vi möblerade om sovrummet igår och jag ahr bytt lite gardiner och grejer. Jag har världens finaste hem! Jag ska försöka få upp lite bilder bara jag tar någon och skickar in på den här datorn. Nej, upp och damsuga och torka golven nu då, sen byta lite mattor och gardiner.

Kommentarer
Postat av: Micaela

BILDER isa!! de är mycket roligare att läsa då :P

2009-09-24 @ 13:48:52
URL: http://msquinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0