Ibland blir jag riktigt stolt

Ja, och ibland även över mig själv. Jag gick upp, duschade av mig imorse, sen skulle jag ut och morgonpinka hundarna och ropa på Tårdan som är jätteförsvunnen ända sen igår. Jag har såklart också bara jeans och tröja på mig "jag ska ju bara stå i dörren, jag behöver ingen jacka". Går ett steg ut på trappen, vänder mig om och hör hur Lillemors nätta lilla rumpa slår emot dörren och den går i lås. Nu förstår jag varför Jonny och Eva (dom vi köpte huset av) sa åt oss "Vad ni gör, lägg ut en nyckel nånstans, så ni kommer in när ni låser er ute".
Men vi har ingen nyckel ute, så jag fick glad i hågen ringa min MYCKET imponerade blivande make. Han fick kasta sig i en ssab bil och komma hem, låsa upp, ropa på katten, få en pungspark av Ingvar och sen kasta sig tillbaka till jobbet igen. Innan han åkte fick jag en puss och ett "Jag älskar dig".
Om inte DET är kärlek, så vet jag inte vad kärlek är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0