Tack!

Tack alla som läst och kommenterat!
Ni är så Goa, och det hjälper verkligen att få höra andras åsikter i den världsstora frågan om ägget i frysen.
Alltså, jag ältar och ältar, det är ju Märtas tvilling liksom..
Men, ja, det är inte aktuellt nu iallafall.

Nu så står det: hinna med Märta. På schemat, och bara det är tufft nog.
Idag va de bra nära att hon hamnade på blocket alltså, maj gadd så dryg hon var!
Men det handlar nog mest om att jag är så galet trött hela tiden, jag sover som en kratta på speed.
Och att då få kasta sig efter Märta en hel dag, så jag varken hunnit andas, tänka, eller riktigt funnits till, ja, om vi säger såhär: jag är inte direkt piggare.
Men preciiiiis när jag kände att: nej nu jääääääääklarns anåda ställer jag mig i trädgården och grinar tills hon somnar, så kryper den lillaste hjärtungen upp på bröstet på mig, gosar ner sig och sen håller i mig.
Världenssämstamamma.nu var min webbadress då.
Nu vill jag ha hem min eftermiddagsjobbande man så han får berätta att jag är världens bästa fru. Det är jag värd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0