Pekymmer.

Vore jag finne hade jag sagt så.
Nu säger jag istället: Bekymmer. Samma som att det heter Egentligen, inte Igentligen.
Mycket viktigt. Jag stör mig sjukt mycket på dom som skriver fel på dom orden.
Här i Vägrasovanien är det som vanligt. Lite krigigt, pruttigt och mest troligt (hoppas jag) tandigt. Men nu sover hon. Fantastiskt.
Jag är lite enkelspårig. Ni som hängt med ett tag vet att jag blir det när jag är slut som artist. Och nu är jag dessutom lite slut som människa också.
Men, efter imorgon så - lyssna på det ljuvliga - har Rickard ledigvecka. Det innebär att jag SKA ha en sovmorgon.
Ligga nerbäddad och bli ompysslad, jag tänker nog förhandla åt mig en frukost på sängen. Med vilka medel som än behövs.
Frukost på sängen ska jag ha.
Men nu, nu ska jag sätta mig och kolla på tv och njuta av att jag finns, och trots allt har världens bästa liv.


Kommentarer
Postat av: Hemlisen

Låter mysigt med frukost på sängen, hoppas att du fick det :) Här blir det inte heller mycket av den varan, jag är hemma med mina två små prinsar på dagarna.

2012-03-16 @ 21:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0