Grattis!

Idag fyller en massa människor jag tycker om år.
Bland annat min egen lilla mamma.
Eller, hon skulle fylla år.
Aldrig hade jag kunnat tänka mig att året jag själv fyller 25 skulle vara året då min mamma varit död i 10 år.
10 år har gått.
Hon skulle fyllt 54 år idag.
Hon har missat mycket på de här 10 åren, hon har missat mycket bara sista året.
Men, det finns inget jag kan göra mer än att fira hennes minne med att poppa Demian på jobbet och leva.
Leva varje dag fylld med kärlek och omtanke.
Jag har respekt för livet, har du?


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! Jag heter Therese och är 24år gammal som är mamma till en pojke som heter Kevin och han är 5månader & 1vecka <3 Hittade din blogg genom google :-) vad kul att du har en blogg som man kan följa slaviskt ler gud så stor eran Märta har blivit och hur SÖT som helst. Hoppas allt gått bra. Är lite nyfiken hur gick förlossningen? =) älskar och höra om förlossningar! Hälsa hem! Mvh Therese

2012-03-13 @ 21:44:36
URL: http://kevinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0