Garnbyte och Vasalopp!

För ett par år sen gick vi vasaloppsleden, som en förevigifterosssmekmånad.
Det var väl mysigt, visst va de de.
Men, jag har fortfarande inte fått tillbaka skinn under hela fötterna.
Men, aja, alltså, det va inte mina fötter jag skulle prata om.
Utan att det är så himla fint efter vägen där, sån oerhört vacker natur så man blir alldeles slagen av häpnad. Sen är det långt, sinnessjukt långt, att gå.
Det är precis lika långt som att åka skidor faktiskt.
Men, eftersom att jag är stålkvinnan, och ganska korkad, har jag bestämt mig för att åka Vasaloppet någon gång.
Jag siktar mot nästa år.
Vore sjukt roligt!
Ja, knäpp, det är ett passande ord för att beskriva mig.
Jag är dessutom nu med på ett garnbyte, jag kan hinta dig, min hemliga garnvän att jag tycker bara om mörk choklad, stickar i allt och gillar blåbärs the.
Jag tycker om starka, klara färger. Ungefär som Märtas nya Broccolina som ni ser här!


Kommentarer
Postat av: Maria

Du har väl handtaget uppfällt på babyskyddet när du kör??

2012-03-04 @ 19:40:09
Postat av: Hemlisen

Men jag vill ju gärna ha svaren på garnbytesfrågorna :) allihopa :D även om detta var en hint om vad du gillar. Hur gammal är lilltjejen föresten??

2012-03-04 @ 22:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0