Fjädern!

Hon är som en fjäder, hon vägrar sitta ner!
Igår rakade jag benen, så nu är det officiellt vår!
Mycket najs, men jag kanske skulle ha bytt blad innan så att dom vart kala, och inte fläckiga.
Men, jag är redan bokad och gängad så jag har mitt på det torra. Han får vara glad att jag inte är luden som en apa.
Fast, ja, jag är en äkta blondin, så jag blir mest fjunig. Men iallafall.
Jag är lika ordinär som de flesta kvinnor, jag tycker det känns skönast att raka mig under armarna och sådär.
Men jag har lovat mig själv att när Märta blir mer medveten ska jag spara ut allt hår, så hon får se hur det ser ut när man är vuxen åtminstone.
Sen kan hon välja själv hur hon vill göra.
När jag började bli hårig trodde jag nämligen att det var nåt fel på mig, och det är drygt nog att komma i puberteten ändå.
Eller tänker jag alldeles tokigt nu?
Vad tycker du?


Kommentarer
Postat av: Theresa

Haha, rolig idé! Fast jag minns att jag tittade morsan under armarna när jag var liten och noterade skäggstubb och jag frågade varför... DÅ förklarade hon att man har hår under armarna, men att hon inte gillade det. Sedan fick jag göra hur jag ville när jag blev stor, för det fanns minnsann de som inte gjorde som mamsen :)

2012-03-14 @ 21:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0