Blahabla

Jag är en dålig människa, jag har inte tagit kort på mössan och vantarna.
Dumma mig!
Jag har dessutom gjort nåt med sticktummen så jag har galet ont.
Min nagel håller på att lossna, känns de som.
Jag har aldrig tappat nån nagel, så jag vet inte.
Men iallafall.
Det känns så.
Söt ungen ligger bredvid mig på mage och sover.
Hon vill bara sova på mage nu, får så små barn göra de?
Jag har ingen aning.
Att vi inte fick gå kurs innan, det fattar jag inte.
Adopterar man, då ska man kunna allt verkar det som. Men om man "bara" gör en ivf, då så ska man veta allt.
Sjukt.
Just idag känns de så.
Jag tror ju att hon dör 12 gånger om dagen ungefär, en bra dag alltså.
En dålig dag är de nog 112 gånger.
Men, nu ligger hon och lever så fint så, på mage. Och jag ska försöka ta en dusch.


Kommentarer
Postat av: ★ Katta- Mamma till Bell, Melvin & Nova ★

Såå söt hon är , eran lilla Märta!

2012-01-10 @ 19:35:29
URL: http://kattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0