Klämmer in ett till!

Jag klämmer in ett inlägg till idag. Nu när jag ligger med Märta på bröstet och börjar känna lite ro i själen igen.
Det är skönt att få det bekräftat av dom som känner mig, få veta att jag ALDRIG skulle göra någon besviken med flit.
Att jag aldrig gör annat än mitt eget allra bästa.
Idag har slitit nåt fruktansvärt på självkänslan, det var väldigt, VÄLDIGT länge sen jag kände mig såhär dålig och värdelös. Jag vet inte om det har hänt förut ens en gång.
Jag vill nog egentligen bara säga att ingen vet hur hårt något träffar. Att vissa saker sårar djupare än man kanske tror.
Men det viktigaste jag lärt mig av idag, det är att jag måste bli bättre på att visa när jag är som lägst. Så att jag kan få hjälp upp, istället för en rejäl knuff ner.


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja är de nått man med säkerhet kan säga om dig så är det att du inte "skadar" med flit! Okej att du är tankspridd men att göra folk ledsna ned flit? Nej den gubben går jag inte på!

2012-04-04 @ 23:35:25
URL: http://trolltoka.wordpress.com
Postat av: angelica

JAG tycker att det är pinsamt hur folk beter sig. Men det är bra att du lyssnar på rätt människor! Vet hur svårt att strunta i det negativa som inte har nått annat än falska grunder och faktiskt lyssna på dem som känner en. Särskilt när man är så rar som du å vill att alla ska må bra, så heja dig som tar till dig av rätt kommentarer och försöker ignorera idioti.

Puss å kärlek till världens finaste Isa <3

2012-04-05 @ 07:51:57
Postat av: Em

Tror inte att nån tror att du vill göra nån ledsen med flit.

2012-04-05 @ 10:21:42
Postat av: Anonym

Om det inte är menat med att skadar med "flit", varför ta man inte kontakt med sin byteskompis och be om ursäkt? Det tror jag hade åtminstone uppskattat.

2012-04-05 @ 10:21:53
Postat av: Inga Lunda

Snuskfia! Bra att veta att du blir glad för presenter med andras skit och hår i. Man undrar ju hur det ser ut hemma hos dig när du har en sådan toleransnivå, rätt ostädat va? Roligaste inlägget i den långa tråden om ditt trista paket på Virkcafé kom från en tjej som faktiskt försökte försvara dig. Hon skrev att det ju är uppenbart att personen som skickat sunkpaketet är sjuk.

Tycker du ska behålla skämskepan på och gärna ta skydd bakom kudden också. Att du gick ur Virkgruppen innan bytet tyder ju på att du bara ville utnyttja situationen, få lite schyssta grejer i utbyte mot skräp.

2012-04-05 @ 10:33:17
Postat av: Mikaela

Hej Inga Lunda, ditt modiga lilla anonyma troll. Man undrar ju vad du är för sorglig människa som inte kan släppa en sådan här trivial grej som garn. Och som dessutom ger dig på Isa när hon har bett om ursäkt OCH skickat ett nytt himla garnpaket! Det är jävligt lätt att kalla någon snuskfia och sjuk när man sitter anonym vid sin dator, eller hur? Är ditt liv så tomt att du måste spamma andras kommentarsfält med sådana påhopp? Jag skiter faktiskt fullständigt i om Isa skickade smutsigt garn eller inte, hon har kompenserat och bett om ursäkt. De som ska skämmas är du och dina anonyma virkkompisar som verkar ha gjort det till sitt livs mening att trakassera Isa. Gå en jävla charmkurs, ditt patetiska lilla freak.

2012-04-05 @ 17:47:34
Postat av: Christina

Hej det är jag som är hemlisvännen , tycker inte nån mer ska skriva om detta nu -är mellan mej o Isa , tack .Jag goddtar din ursäkt , blev lessen över att garnet var så smutsigt o hårigt -men nu e de som de o nu gräver alla ner stridsyxan .Glad Påsk

2012-04-05 @ 19:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0