Fortfarande sjuka.

Här i Gustafs är vi fortfarande sjuka.
Jag blir sämre igen känner jag, men Märta är pigg, fast hon är sjuk.
Hon är överallt och ingenstans, snabbare än vinden och hon kan göra mig skvatt galen.
Men nu har Rickard ledigvecka, eller nu var att ta i, han går av på måndag och sen är han ledig ett par dagar.
Det ska bli så skönt att kanske få tid till varandra. Nu har vi gått om varandra lite grann, och jag stänger gärna in mig i mig själv när jag mår dåligt, vilket jag gjort pga den här veckans bravader.
Igår hade vi iallafall Påskmat här med Rickards mamma, hennes man och Märtas ena gudfar och hans sambo.
Vi fick massor av påskägg, godis och strumpor till mig och Märta fick en urin klänning, en sänghimmel och så en handduk.
Av oss fick hon ingenting, vi är så dåliga på att göra sånt!
Hon är så liten än, vad ska vi köpa liksom? Och hon får så galet mycket av alla andra så det blir mest dubbelt om vi handlar med.
Det blir skillnad när hon fyller 1, jäklarns ni, jag planerar redan nu!
Förresten måste jag bara säga att jag älskar funktionen på iPhone 4s som gör att man kan ta kort på sig själv, den lilla kameran vid displayen.
Sjukt roligt, sjukt bra!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha Autocorrect är fantastiskt, urin klänning? Ursöt kanske? :)



Kendra är tre å hon får fortfarande inget av oss :P eller till jul å födelsedag får hon pengar på sitt konto :)



Det är bara att hojta om ni vill låna ut Prinsessan några timmar under ledig veckan om ni behöver greja lite ifred ;)



Puss å glad påsk <3

2012-04-07 @ 11:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0