Just idag är jag stark, idag mår jag BRA.

Idag är en av de få dagar då jag verkligen uppskattar allting, livet och dess varför.
Igår var min älskade bror med om en skoterolycka, som hade kunnat gått riktigt, riktigt illa.
Han hade grym tur, på alla de vis och kommer idag hem från sjukhuset med bara ett brutet skulderblad.
Igår förstog jag inte vidden av det hela, men idag, idag är jag bara så otroligt tacksam för att vi får ha honom kvar.
Att jag dessutom har fått spendera dagen med Madde och en glad Märta, det är grädde på moset.
Äntligen hände något bra runt jul.
Svärmor kom hem, Folke klarade sig.
Ja, de finns verkligen hopp om att den här julen ska bli min bästa någonsin.
Jag fick dessutom när jag kom hem två så fina julkort i postlådan, ett som var totalt oväntat.
Gudars, jag älskar verkligen alla jag har i mitt liv.
Mitt liv är fantastiskt.
Just idag, är verkligen allting perfekt.
Så jag bjuder på en liten bild som säger allt om just min lilla storebror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0