Nedreglerad?

Nu så har jag varit i Falun och lämnat ett rör med blod, nu hoppas jag bara att jag får ett bra svar på onsdag.
Jag vill verkligen inte att det ska bli några fel nu, jag vill bara börja spruta.
Men efter hur den här dagen ahr börjat hyser jag inget hopp.
Först har Frans försovit sig, sen väl i Borlänge efter Falubesöket så ska jag gå runt bilen och pussa Rickard hejdå, då har Hemulens lilla hund trampat på låsknappen, så bilen står på tomgången, med alla 3 hundarna i, men nästan utan bensin.
Rickard får tag på en kollega, och dom får åka hela vägen hem och hämta reservnyckeln, sen så åkte jag på ångorna till närmsta mack.
Jäklar vad nojjig jag var. Det hade bara fattats att jag fick soppatorsk på vägen också.
Hujedamig, nu hoppas jag att resten av dagen blir lite bättre.
Blodprovet är inte hela världen, om dom inte tejpade på mig, eftersom tejpen drar med sig huden när jag drar bort den.
Så nu ska jag sitta här och tycka synd om mig själv ett par timmar innan jag möjligtvis gör nån nytta idag.
Tack förresten Hilda för en underbar dag igår, du måste ha världens sötaste ungar!


Kommentarer
Postat av: sofia

tack själv =) det var jättekul att träffa er igen, o nu blire oftare :)

2010-10-26 @ 12:30:04
URL: http://echoings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0