Lägesrapport nr?

Ja, jag har haft så mycket i helgen med nästan 40 personer som kom och firade födelsedag, så jag vet inte ens hur mycket jag har bloggat.
Men nu är det lugnare iallafall.
Biverkningar av sprayen?
Jag känner mig lugnare nu, men det är med största sannolikhet för att nu är allt igång, nu behöver jag inte bara vänta hela tiden, och jag har dessutom blivit tokförkyld. Jag tror då inte att det är några riktiga biverkningar, men det är så som jag mår. Prima liv med andra ord, Rickard är toksöt, mer än vanligt.
Jag har gjort en eld och slängt i en tvätt, det är vad jag orkar idag känner jag. Huvaligen alltså. Och det var inte alls länge sen jag var sjuk.
Men mina dagar är nu och framöver tills jag blir frisk, gå upp, ta nezeril nässpray, vänta en halvtimme, ta synarela nässpray, dricka jouice och annat med vitaminer i, vänta tills kvällen, ta nezeril, vänta en halvtimme och sen ta synarela sprayen.
Jag som sammanlagt tidigare i mitt liv kanske använt nässpray 10 gånger förut.
Men det ska det bli värt!
Det är 51% chans att det fungerar, jag VÄGRAR vara den 52%!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0